استخر ژئوممبران و سیستم های لاینر

استخر ژئوممبران و سیستم های لاینر

ژئوممبران های SealEco EPDM که یک رهبر قدیمی بازار بین المللی است، به طور مداوم ثابت کرده اند که ایمن، سازگار و کار با آنها آسان است. غشاهای ElastoSeal و GreenSeal ما دوام بالایی دارند و در برابر اشعه ماوراء بنفش، ازن، ریشه و رشد جلبک ها بسیار مقاوم هستند.

ژئوممبران های SealEco EPDM اغلب به عنوان آستر حوضچه ها در باغ ها و پارک ها، لاینرهای تالاب، دوغاب یا مخزن، یا به عنوان حوضچه های صنعتی، حوضچه ها یا حوضچه های آب و در پروژه های مهندسی عمران استفاده می شوند. آنهاهمچنین میتوانندبه شکلی ساخته شوندتاانواع محلول های پوشش آب رابسازند.

حوضچه های شنای طبیعی

یک حوض می تواند یک مرکز و نقطه کانونی خیره کننده برای باغ شما ایجاد کند. نه تنها از نظر بصری برای خانواده و دوستان شما زیبا است – قورباغه ها،پرندگان وسنجاقک ها تنهابرخی ازبازدیدکنندگان معمولی هستندکه می توانند به باغ شما جذب شوند.یک حوض می تواندسبک زندگی شما راگسترش دهدو ویژگی هایی را که برای خانه خود ایجاد می کنیدافزایش دهد.استخرهای شنا میتوانند مزایای بیشتری رابرای همه موارد ذکر شده دربالاارائه دهند.

چه ترجیح شما برای طراحی مدرن، شیک وزاویه‌دارباشدیا باخطوط ومنحنی‌های طبیعی شکل گرفته باشد،

غشاهایSealEco EPDMبرای پیش‌ساخته‌کردن انواع اشکال مناسب هستندنه تنهاآسترهای دوبعدی تخت،بلکه اشکال کاملاًسه بعدی وسفارشی نیزمیتوانند توسطSealEcoایجاد شود.

حوضچه های صنعتی و تجاری

برای بسیاری از شرکت‌ها یا کسب‌وکارها، دیدگاه روزانه آنها الهام‌بخش نیست. پیاده روها، جاده ها و پارکینگ های کسل کننده یا برای عده کمی خوش شانس، یک منطقه چمنزار.

یک حوض SealEco در مجاورت یک کسب و کار بلافاصله اولین تأثیر مطلوبی را برای مشتریان و محیطی دلپذیر برای کارکنان ایجاد می کند. با داشتن آزادی معماری عالی در طراحی، امکانات برای آب نما بی پایان است، و پروژه های تجاری را تضمین می کند که تصویری که می خواهند به دست آورند – براق و مدرن، یا طبیعی و روان. با استفاده از غشاهای SealEco EPDM هر چیزی امکان پذیر است.

عرصه های سوارکاری

میادین استاندارد سوارکاری معمولاً دارای مضرات سطوح لغزنده یا مرطوب در دوره های مرطوب هستند. به طور مشابه، اگر سیستم آبپاش قادر به عملکرد مناسب نباشد، ممکن است یک سطح خشک و سخت ایجاد شود.

با هر دو سناریو، اگر سطح برای اسب و سوار کاملاً ایمن نباشد، خطر آسیب می‌تواند زیاد باشد. یک جعبه جزر و مد می تواند راه حلی برای این محیط های بالقوه خطرناک ارائه دهد.

یک غشای EPDM به عنوان یک لایه ضد آب روی بستر استفاده می شود و لوله های زهکشی روی غشاء قرار می گیرند. سپس ظرف جزر و مد با مخلوط ماسه ای مخصوص پر می شود تابستان و یا در شرایط خشک، آب از طریق لوله های زهکشی برای مرطوب کردن عرصه انجام می شود.

شرایط مرطوب، سیستم اجازه تخلیه آب اضافی را از طریق لوله ها می دهد. طول سال،بستر به لطف ترکیبی ازسیستم زهکشی وغشاهای ضد آبSealEco کیفیت ثابتی دارد.

مخازن آب و سیلوها

ابزارهای مختلفی برای تامین آب وجود دارد که محبوب ترین آنها مخازن، سیلوها یا حوضچه ها هستند. علاوه بر این که SealEco پانل های بزرگ EPDM را ارائه می دهد، در بسیاری از موقعیت ها می توان غشاها را در محل به هم متصل کرد تا یک راه حل ضد آب ارائه شود.

آسترهایEPDMبرای مخازن یا سیلوهابه صورت سه بعدی و درهراندازه یاشکلی پیش ساخته میشوندوباطول عمرطولانی،محفظه کامل وایمن رافراهم می کنند.

احتباس آب

در طول دوره های بارندگی شدید، زهکشی ها اغلب قادر به مقابله با مقدار زیاد آب اضافی نیستند و این می تواند منجر به سیل شود. افزایش محیط های ساخته شده تنهابه این فشارمی افزاید.ارائه وسیله ای برای حفظ آب یابافریک راه حل برای این مشکل به سرعت درحال رشد است.آب باران جمع آوری شده وبه تدریج به صورت کنترل شده پراکنده می شود ودرنتیجه خطر سیل را تاحد زیادی کاهش میدهد. SealEco انتخاب مناسبی برای پروژه های حفظ آب ارائه می دهد.

غشاهای سه بعدی پیش ساختهSealEco برای تهیه آسترهای داخلی برای گلدان هاوظروف ایده آل هستند.کاملاً متناسب باطرح شما،تقریباًهراندازه وشکلی را میتوان پیش ساخته کرد. با توجه به خواص منحصر به فرد غشاهای لاستیکی EPDM، گلدان مقاوم در برابر ریشه و 100٪ ضد آب است.

غشاهای بیوگاز

SealEco یک غشای لاستیکی با کیفیت بالا و مناسب برای کاربردهای بیوگاز – SealEco BIO EPDM تولید می کند. غشا بسیارالاستیک است،چگالی گاز متان بالایی دارد و در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است.به دلیل خاصیت ارتجاعی عالی،غشای بیوگازSealEcoمیتواندبه راحتی منبسط شده و با فشارهای گازمتفاوت تنظیم شود.اگرفشارکاهش یابد،به حالت اولیه خود بازمیگردد.

لاینر ژئوممبران

ژئوممبران ها پوشش های غشایی مصنوعی یا موانعی هستند که برای کنترل مهاجرت سیال در پروژه ها، ساختارها یا سیستم های دست ساز استفاده می شوند. آنها ازورقه های پلیمری پیوسته نسبتا نازک ساخته میشوندکه گاهی اوقات ازتزریق ژئوتکستایل با آسفالت،الاستومریا اسپری های پلیمری ساخته میشوند.

انواع مختلف آسترهای ژئوممبران

1-ژئوممبران HDPE …

2-ژئوممبران LLDPE …

3-ژئوممبران پی وی سی. …

4-ژئوممبران EPDM. …

5-ژئوممبران RPP …

6-ژئوممبران TRP …

 تفاوت بین ژئوممبران و لاینر حوضچه

نشتی میتواندباهرماده ای رخ دهد،بااین حال،زمانی که یک ژئوممبران مشخص شده باشد،احتمال وقوع آنها بسیارکمتراست. لاینر برکه یک ژئوممبران غیر قابل نفوذ است که برای نگهداری مایعات استفاده می شود.

ژئوممبران یک پوشش یا مانع غشایی مصنوعی با نفوذپذیری بسیار کم است که با هر ماده مرتبط با مهندسی ژئوتکنیک به منظور کنترل مهاجرت سیال (مایع یا گاز) در یک پروژه، سازه یا سیستم ساخت بشر استفاده می شود.

ژئوممبران هاموانعی بانفوذکم هستندکه ازورقه های انعطاف پذیرترکیبات پلیمری ساخته شده اندکه به مایعات وگازهااجازه میدهددرآنهاحرکت کنند. حتی سازه های صلب مانند فلز و بتن دارای نوعی خاصیت جذب هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *