غشای ضد نشت ژئوممبران

چرا غشای ضد نشت ژئوممبران و سایر مواد را برای پرورش استخر ماهی انتخاب کنید؟

در حال حاضر، صنعت آبزی پروری یک مدل جمعی را برای پرورش اتخاذ می کند. می توان تصور کرد که باید مقدار زیادی فضولات ماهی و میگو در آب وجود داشته باشد و کیفیت آب حتماً ضعیف باشد. این امر در دراز مدت قطعاً بر منابع آب زیرزمینی محیط اطراف تأثیر خواهد گذاشت.

برای جلوگیری از این اتفاق، می توانید یک غشای غیر قابل نفوذ در اطراف حوض قرار دهید تا مقداری از کثیفی را مسدود کند.

ژئوممبران ها در سال های اخیر افزایش قابل توجهی در تنوع کاربردهای خود نشان داده اند.

مانند کارهای معدنی، محیط زیست، تونل ها، کشاورزی و ….هدف از این کار کاوش است.

استفاده از ژئوممبران در یکی از زمینه‌هایی که در حال گسترش است، پرورش ماهی است.

استخرهای شنای مصنوعی

علاوه بر آبزی پروری، بیشتر دریاچه های چشم انداز مصنوعی، استخرهای شنای مصنوعی و استخرهای باغ هم اکنون نیاز به حل مشکل نفوذ دارند. ساختمان ها نیز تأثیر دارند، بنابراین برای توسعه دهندگان نیز دردسر بزرگی است.

با سفارشی کردن غشای ضد نشت می توان از نشت دریاچه منظره مصنوعی جلوگیری کرد. از آنجایی که غشای ضد نشت خود جوش پذیری خوبی دارد، می توان آن را مطابق با الزامات دریاچه مصنوعی طراحی کرد. ساخت غشای ضد نشت نیز نسبتا ساده است.

کیفیت قابل کنترل است و هزینه پروژه کم است. به دلیل این ویژگی ها می توان از غشای ضد نشت در پروژه های مختلف آبزی پروری و دریاچه منظر استفاده کرد.

چرا می توان از غشای ضد نشت در طیف وسیعی از صنایع مهندسی دریاچه و آبزی پروری استفاده کرد؟ این باید از مزایای خود محصول جدایی ناپذیر باشد.

ثبات سیستم

در مقایسه با استخرهای حفاری ساده، غشای غیر قابل نفوذ HDPE می تواند شیب استخر را پایدارتر کند، به طور موثری از تأثیر آب و هوای بد مانند باد و باران بر استخر ماهی جلوگیری کند و همچنین می تواند آسیب به محصولات کشت شده به دلیل محیط زیست را کاهش دهد. استفاده از غشاهای نفوذ ناپذیر نیز می تواند شیب حوض را تندتر و عمیق تر کند که معادل افزایش تولید است. پایداری سیستم حوضچه همچنین می تواند هزینه های مهندسی و هزینه های پس از نگهداری را کاهش دهد.

عملکرد ذخیره آب

غشای غیر قابل نفوذ HDPE به دلیل ضریب نفوذپذیری پایین خود می تواند به طور موثری از نفوذ آب در حوضچه به داخل زمین و خاک اطراف جلوگیری کند. استفاده از غشای ضد نفوذ می تواند به طور موثر سطح آب را تشخیص دهد و حوضچه را با عملکرد ذخیره آب خوب حفظ کند.

کاهش هزینه های نگهداری

استفاده از غشای غیر قابل نفوذ HDPE می تواند به طور موثری از رشد جلبک ها در آب جلوگیری کند و همچنین تمیز کردن آن آسان است. علاوه بر این، خود فیلم ضد نشت دارای مواد افزودنی ضد اشعه ماوراء بنفش است، بنابراین از نور خورشید نمی ترسد و نگهداری آن آسان است. علاوه بر این، استفاده از غشاهای غیرقابل نفوذ می تواند محیط تشخیص راحت تری را فراهم کند زیرا هزینه های نگهداری پایین تر است و ماهیگیری نیز راحت است.

مزیت

پس از استفاده از ژئوممبران افزایش دهنده تولید، هیچ گونه گل و لای، علف های هرز و سایر زباله ها در کف استخر وجود نخواهد داشت که بر سرعت ماهیگیری تأثیر بگذارد که می تواند در ماهیگیری بسیار مؤثر باشد و همچنین باعث کاهش آسیب به حیات ماهی می شود. و میگو ناشی از زمان صید، که به افزایش تولید ماهی و میگو نیز کمک می کند.

لاینر برکه

هر پروژه لاینر برکه منحصر به فرد است و به منظور انتخاب لاینر ژئوممبران مناسب نیاز به بررسی دقیق مکان و مشخصات پروژه دارد. برخی از این ملاحظات شامل ضمانت روی آستر حوضچه است. نصب آستر حوضچه؛ مشخصات مواد آستر حوضچه؛ و قیمت و هزینه نصب پروژه لاینر حوضچه و غیره.

پروژه های مدیر ما شامل آبزی پروری (استخرهای پرورش ماهی، استخرهای میگو)، حفاظت از آب (کانال، سد)، حفاظت از محیط زیست (محل دفن، پاکسازی)، مواد معدنی (استخرهای محیطی پشته، باطله کشاورزی (مخازن) آب)، و بسیاری از پروژه های دیگر است. ، رضایت مشتری 100٪ است.

آسترهای حوضچه

آسترهای حوضچه قوی و پذیرفته با مقاومت شیمیایی و خوردگی عالی هستند. آنها یکی از طولانی ترین و قوی ترین آسترهای پلی اتیلن موجود هستند. آنها را می توان در مزرعه برای مهر و موم دائمی به هم جوش داد. برای اطمینان از نصب کامل، جوشکاری به جوشکار حرفه ای و تجهیزات پشتیبانی نیاز دارد. هم ماهی و هم پوشش گیاهی در لاینر برکه ایمن هستند. به طور کلی، آسترها ارزان هستند و طولانی ترین طول عمر را در بین تمام آسترهای پلی اتیلن دارند

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *