لاینر ژئوممبران HDPE

آسترهای ژئوممبران پلی اتیلن با چگالی بالا

ما طیف گسترده ای از ژئوممبران HDPE را ارائه می دهیم که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید می شود. این ژئوممبران های لاینر برای انواع محلول های مهار مایع اعم از آلاینده های آب، راه سازی، بزرگراه ها و خاکریزهای بزرگراه مناسب هستند.

آسترهای ژئوممبران پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) در طیف وسیعی از کاربردها استفاده می شوند. آنها بادوام، مقرون به صرفه و یکی از ارجح ترین محصولات برای پروژه های آستر هستند که به نفوذپذیری کم، مقاومت شیمیایی، اشعه ماوراء بنفش و مقاومت در برابر پیری در برابر تنش های شدید آب و هوا نیاز دارند.

پلی اتیلن با چگالی بالا

محبوبیت پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) در درجه اول به دلیل هزینه مواد اولیه پایین و مقاومت شیمیایی عالی آن است. این اجازه می دهد تا از مقاطع ضخیم تر در مقایسه با سایر مواد ژئوممبران استفاده شود.

یک آستر ضخیم، بادوام و HDPE را می توان در کاربردهای در معرض دید قرار داد، جایی که هزینه مواد دیگر ممکن است گران باشد. HDPE مقاومت شیمیایی عالی دارد که اغلب نیروی محرکه انتخاب آن است.

تمام پروژه های HDPE، صرف نظر از اندازه،باید توسط نصابان آموزش دیده نصب شوند. HDPE یک ماده همه کاره است که به طور گسترده در همه برنامه ها استفاده می شود.

یکی از کاربردهای اولیه HDPE، خط کشی پایه محل های دفن زباله است، جایی که مقاومت شیمیایی آن مورد استفاده قرار می گیرد. HDPE همچنین می تواند در بسیاری از محفظه های ثانویه، پوشش حوضچه ها و پروژه های مهار آب استفاده شود.

HDPE به بهترین وجه به عنوان یک ماده پوشش در معرض استفاده می شود و دارای مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش است که برای چندین سال خدمات برجسته مورد نیاز است.

ژئوممبران HDPE

سطوح ژئوممبران HDPE از سطوح صاف و بافتی ساخته شده اند. آنها در ترکیبی از سطوح صاف / صاف، صاف / بافت، و بافت / بافت هستند. سطح مورد استفاده بستگی زیادی به کاربرد و نیاز دارد.

پرداخت های بافت دار زوایای اصطکاک بالاتری را برای جلوگیری از لغزش مواد مجاور هنگام پوشش شیب های تند ایجاد می کنند. این محصول در کاربردهایی استفاده می شود که نیاز به افزایش مقاومت اصطکاکی، مقاومت شیمیایی عالی و خواص استقامتی دارند.

ورق ژئوممبران چیست؟

ورق های ژئوممبران با استفاده از ترکیبی مصنوعی از پلیمرهای بسیار بادوام، نازک و لایه ای پخش می شوند تا استحکام خود را به حداکثر برسانند.

اینها لاینرهای غیرقابل نفوذی هستند که در طیف وسیعی از صنایع به منظور کنترل، ذخیره یا انتقال مایعات، گازها یا جامدات استفاده می شوند. اینها می توانند از ورق های PVC نازک گرفته تا پلی اتیلن تقویت شده با درجه صنعتی متفاوت باشند.

این ورق ها اولین و بیشترین استفاده را برای کنترل زهکشی و جمع آوری شیرابه و رواناب حاصل از تصفیه پسماندهای سمی داشتند. از آن زمان، شکل بسیار بادوام و موثر کنترل مواد در کاربرد آن گسترش یافته است.

امروزه از ورق های ژئوممبران به عنوان آستر حوضچه ها، پوشش برای محل های دفن زباله جامد، پوشش برای سرریزهای اضطراری و محفظه برای مصارف آشامیدنی یا غذایی استفاده می شود.

ورق ژئوممبران HDPE

ما طیف گسترده ای از ژئوممبران HDPE را ارائه می دهیم که با استفاده از مواد اولیه با کیفیت تولید می شود. این ژئوممبران های لاینر برای انواع محلول های مهار مایع اعم از آلاینده های آب، راه سازی، بزرگراه ها و خاکریزهای بزرگراه ها مناسب هستند.

آسترهای ژئوممبران پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) در طیف وسیعی از کاربردها استفاده می شوند.

آنها بادوام، مقرون به صرفه و یکی از ارجح ترین محصولات برای پروژه های آستر هستند که نیاز به نفوذپذیری کم، مقاومت شیمیایی، اشعه ماوراء بنفش و مقاومت در برابر پیری در برابر تنش های شدید آب و هوا دارند.

آسترهای ژئوممبران پلی اتیلن با چگالی بالا

محبوبیت پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) در درجه اول به دلیل هزینه مواد اولیه پایین و مقاومت شیمیایی عالی آن است. این اجازه می دهد تا از مقاطع ضخیم تر در مقایسه با سایر مواد ژئوممبران استفاده شود.

یک آستر ضخیم، بادوام و HDPE را می توان در کاربردهای در معرض دید قرار داد، جایی که هزینه مواد دیگر ممکن است گران باشد.

HDPE مقاومت شیمیایی عالی دارد که اغلب نیروی محرکه انتخاب آن است.

HDPE یک ماده همه کاره است که به طور گسترده در همه برنامه ها استفاده می شود. یکی از کاربردهای اولیه HDPE، خط کشی پایه محل های دفن زباله است، جایی که مقاومت شیمیایی آن مورد استفاده قرار می گیرد.

HDPE همچنین می تواند در بسیاری از محفظه های ثانویه، پوشش حوضچه ها و پروژه های مهار آب استفاده شود. HDPE به بهترین وجه به عنوان یک ماده پوشش در معرض استفاده می شود و دارای مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش است که برای چندین سال خدمات برجسته مورد نیاز است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *