نصب با آسترها

نکات و مشکلات نصب با آسترهای حوضچه

در حالی که مشخصات مهندسی برای هر اندازه و استفاده از یک حوض را می توان از منابع مرجع متعدد تعیین کرد، چیزی که نمی توان از قبل تعیین کرد این است که نصب آستر حوض چقدر خوب یا ضعیف انجام می شود.

این یک امر عادی در صنعت است که اکثریت قریب به اتفاق خرابی‌های آستر حوضچه‌ها در نهایت به نصب مزرعه مربوط می‌شوند.

روش های اندود حوضچه چیست؟

روش همجوشی حرارتی،حلال ها،چسب هاونوارهاهستندلبه آسترحوض عموماًبرروی بالای شیب خاک غلتان می شود

ودریک ترانشه لنگرمحکم می شودیامی توان آن را به دیوارعمودی ساخته شده ازچوب یا بتنی ثابت کرد.

آسترهای حوضچه ای شکل رامی توان برای سازه های مستطیلی ساخت.

زمینه اصلی نگرانی با نصب میدانی، تجربه و پشتکار خدمه است. هیچ استاندارد مهندسی یا دولتی وجود ندارد که هر نهاد با آن موافق باشد، برای آنچه که یک نصاب شایسته می سازد.

انتخاب یک شرکت نصب خوب برای پروژه شما اغلب شبیه به انتخاب هر پیمانکاری در هر زمینه ای است. به طور کلی، شما باید با تحقیق در مورد شرکت، مدت زمان در کسب و کار، موفقیت تجاری همه روش هایی که ما فروشندگان خود را در همه زمینه های دیگر انتخاب می کنیم، اهتمامی را که برای هر کسب و کار تجاری به کار می برید، انجام دهید.

چگونه یک حوض رابرای آسترآماده می کنید؟

1-آماده سازی زمین(قبل ازآسترحوضچه ومحافظ)

2-به اندازه حفاری کنید

اگر حوض راباسنگ یا مواد دیگر لبه می‌زنید، قفسه‌ای شیبدار به سمت بیرون به عرض حدود 8 اینچ و عمق 2 اینچ در اطراف محیط حوض حفر کنید.

نصب

چین و چروک می تواند مشکل ساز باشد، به خصوص در مورد مواد ضخیم تر و سفت تر مانندHDPEکه کم هزینه ترین و رایج ترین است، اما همچنین سنگین ترین و دست و پا گیر ترین برای حمل به محل است و کمترین قابلیت تا شدن را دارد.

نصب‌های شبانه نیز مشکلات خاص خود را ایجاد می‌کنند، زیرا بسیاری از مواد با کاهش دما در شب کوچک می‌شوند. یااین فاکتوردرنظرگرفته می شود،یا تاسیسات باید تا شب به طور ایمن دفن شوند.

البته داشتن یک خدمه شناخته شده،مانندهرپیمانکاری،بهترین راه برای خواب شبانه است،بدون اینکه نگران باشیدکه حوضچه مهار شمانشتی داردکه ممکن است تازمانی که آسیبی وارد نشود،آشکارنشود.

زمین جابه‌جا می‌شودوممکن است خرابی اتفاق بیفتد،اماآماده‌سازی محل وچسبندگی سطح محکم،راه بسیارزیادی رابرای نگه‌داشتن یک نصب تا20سال در جای خودانجام می‌دهد.

شایع ترین علل شکست،جوش ازدست رفته است،که احتمالاًسنگی به عنوان ماده دیگری نفوذمیکند.

بهترین ماده برای قراردادن زیرآسترحوضچه چیست؟

استفاده از یک لایه شن و ماسه ممکن است به صاف کردن نواحی ناهمواری که قابل طبقه بندی نیستند کمک کند و سنگ بستر ناهموار را بپوشاند.

وسترن لاینر دارای خدمه دائمی با حقوق و با چندین دهه تجربه است و بنابراین ما خودمان عملاً هرگز نصب ناموفق را ندیده ایم.

البته گارانتی بانصب هرپروژه ای مهم است وداشتن یک شرکت به اندازه کافی بزرگ وتاسیس شده که بتواندپای گارانتی آن باشد.

ضمانت نامه بایدبه عنوان بخشی ازاستهلاک هزینه درطول زمان درطراحی یک پروژه لاینرحوضچه در نظرگرفته شود.

برای آستر حوضچه به چند میل نیاز دارید؟

هنگامی که نفوذ ریشه درخت مشکل ساز است یا ترافیک منظمی در داخل و خارج حوض وجود دارد، آسترهایی با ضخامت 30 میل و بیشتر حتی برای حوضچه های اصلی توصیه می شود. حتی حوضچه‌های حیاط خلوت از یک آستر 30 میل یا بیشتر بهره می‌برند تا از سوراخ شدن سنگ‌ها و ریشه‌ها در مواد نازک‌تر جلوگیری کند.

هنگامی که صحبت از نگهداری آب در مخزن می شود، نشت گاه به گاه سوراخ سوزنی در مواد آستر هرگز برابر با آنچه می تواند از طریق تبخیر از بین برود، نخواهد بود. اما بدیهی است که در مورد مواد سمی، نشت قابل قبول نیست، به همین دلیل است که وسترن لاینر در طول سال‌ها پیشگام مواد جدید لاینر پیشرفته بوده است تا از کمترین احتمال ممکن برای نشت اطمینان حاصل کند.

آیا لازم است چیزی زیر یک آستر حوض قرار دهید؟

ب مشخصات مهندسی نفوذپذیری به خودی خود بهترین نشانه نصب خوب نیست – برای بررسی برخی عوامل دیگر، همه موارد بالا را ببینید. مهم است که قبل ازنوشتن مشخصات کامل یک پروژه،همه عوامل رادرنظر بگیرید،این همان چیزی است که مشاوره رایگان مابرای شماانجام میدهند.

چگونه می توان یک آستر حوضچه را وصل کرد؟

آستر انتخابی خود را در سوراخ بالای زیرانداز قرار دهید. آن رادرنقاط خاصی دراطراف لبه محکم کنیدتاازحرکت یاافتادن آن جلوگیری کنید.

درست مانند زمانی که زیرانداز خود را نصب کردید، آستر را صاف کنید و از جمع شدن آن در گوشه ها خودداری کنید و آن را به شکل منحنی های حوض خود در آورید.

محصولات مااحتمالاً ضد سوراخ شدن و مقاوم‌ترین محصولات در صنعت هستند – اما یک نصب ضعیف می‌تواند تمام مشخصات مهندسی مانند نفوذپذیری و قدرت PSI را از بین ببردبه همین دلیل است که ما از نصاب‌های خود استفاده می‌کنیم و چرا هر مدیر پروژه باید به دنبال این باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *